Aiwa Poland sp. z o.o.

kampania reklamowa wprowadzająca firmę – i produkty – na rynek polski;
hasło: „albo.aiwa”
(później wykorzystywane w reklamie samochodów toyota: „albo totota albo nic!” – w polsce; i przez innych…)

• tzw. citylighty: projekty, nadzór nad drukiem i ekspozycją;
• „pierwsza w świecie oficjalna płyta mp3 immanuel” – czyli CD mp3;
• katalogi produktów, biuletyny „albo.aiwa” dla klientów, ulotki produktowe;
• strona www, sklep internetowy;
• reklamy do gazet, drobne druki na wiele okazji, kalendarz
• dyplomy, koszulki, elementy wspierania sprzedaży w sklepach i inne


……………………………………………….
Dział Produktów AIWA Sony Poland
już raczej drobiazgi; choć dochodowe. inaczej, niż dla „samodzielnej” Aiwa. katalogi produktów, biuletyny dla klientów, sprzedawców, ulotki produktowe, strona www, reklamy do gazet, drobne druki, dyplomy dla sprzedawców, elementy wspierania sprzedaży w sklepach – standy pod ulotki…
tzw. działy marketingu – to dziwne miejsca. i Ludzie. a firmę, całkiem jeszcze pełną potencjalnych… – zarżnęli (moim skr.) międzynarodowi Księgowi. dla odpisu podatkowego zapewne.
[mrm]